Weer aan de slag

15 oktober 2017 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Deze week ben ik, na een weekje vakantie, weer naar stage geweest. Ik moest er even inkomen, maar heb wel weer genoten van de gesprekken met de kinderen. Op maandag en vrijdag was ik alleen op stage. Eerst zag ik hier een beetje tegen op, maar uiteindelijk was het wel heel fijn. In deze twee dagen heb ik namelijk goede gesprekken gehad met de leraren.

Sinds zondag heb ik een kamergenootje, dit is wel even wennen na 5 weken mijn eigen kamer gehad te hebben!

Op maandagmiddag wilde ik boodschappen gaan doen, maar toen ik naar de auto liep zag ik dat een van de achterbanden leeg was gelopen. Het zou ook eens niet.. Gelukkig kon de monteur van het bedrijf snel langskomen en heeft hij de reserveband erop gezet. Op dinsdag moesten we even langskomen om er een goeie band op te laten zetten en het bleek dat de binnenband van de oude band was gescheurd. Gelukkig was dit niet gebeurd midden op de snelweg of zoiets!

Afgelopen donderdag reed ik alleen naar intervisie* toe. Op het moment dat ik reed, had ik echt even een geluksmomentje en voelde me best wel trots. Ik reed daar toch maar mooi aan de linkerkant van de weg, tussen het drukke verkeer, in Zuid-Afrika! Door dit soort dingen voel ik me in Port Elizabeth helemaal thuis.

Op vrijdag en zaterdag zijn de laatste paar huisgenoten terug gekomen van hun reizen en nu is het huis weer compleet. Een weekje rust was best wel fijn, maar nu is er weer leven in huis en dat is veel fijner.

Dit weekend heb ik weinig gedaan. Het is niet zulk mooi weer, gisteren onweerde het zelfs. Eigenlijk vind ik het wel lekker om even niks te doen, aangezien ik best wel moe ben van de afgelopen week.

Op stage hebben we nog maar 4 weken voordat de examens beginnen en we moeten dus hard doorwerken om alles op tijd af te krijgen met de kinderen! De tijd vliegt echt voorbij.

Tot volgende week!

Liefs,
Wendy

*Intervisie is een groepje mensen van verschillende stages dat bij elkaar komt om ervaringen uit te wisselen en samen na te denken over oplossingen etc.

1. Gerwin:
    19 oktober 2017